Με παρακαταθήκη τη βαρειά κληρονομιά του και με το βλέμμα στο μέλλον, το εμβληματικό ξενοδοχείο στο Σύνταγμα, η Μεγάλη Βρεταννία, που τ’ όνομά του έχει συνδεθεί με σπουδαίες προσωπικότητες και σημαντικές στιγμές της νεότερης ελληνικής ιστορίας, γιορτάζει τα 150 χρόνια λειτουργίας του. Με αφορμή την επέτειο ο γενικός Διευθυντής της Μεγάλης Βρεταννίας και του King George, κ. Hom Parviz μίλησε στην «Ημερησία», σημειώνοντας ότι «σε ένα κόσμο που αλλάζει συνεχώς, 150 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας είναι πολύ σημαντικό επίτευγμα για ένα οργανισμό».
Ο Γενικός Διευθυντής της Μεγάλης Βρεταννίας Hom Parviz
Εν μέσω προκλήσεων της τουριστικής βιομηχανίας, που αντιμετωπίζουν τα πολυτελή ξενοδοχεία, οι άνθρωποι της Μεγάλης Βρεταννίας αισθάνονται υπερήφανοι που είναι θεματοφύλακες και συνεχιστές μια ξεχωριστής κληρονομιάς.
«Το 2024, η Μεγάλη Βρεταννία γιορτάζει μια λαμπρή πορεία ενάμιση αιώνα φιλοξενίας και όλοι εμείς, οι άνθρωποί της, αισθανόμαστε υπερήφανοι που γινόμαστε θεματοφύλακες και συνεχιστές μια ξεχωριστής κληρονομιάς. Το εκλεκτό μείγμα “Always Grand” εμπειριών που έχουμε σχεδιάσει ειδικά για αυτή την επέτειο, θα μας ταξιδέψει σε σημαντικά σημεία της ιστορίας μας, υπενθυμίζοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τη Μεγάλη Βρεταννία πραγματικόορόσημο. Επιθυμία μας είναι η επέτειος αυτή να αποτελέσει σημείο αναφοράς για φιλοξενούμενους, επισκέπτες και συνεργάτες, αποπνέοντας την αισιοδοξία και τη δημιουργικότητα που μόνο ένας δυναμικός τομέας της οικονομίας, όπως αυτός τηςφιλοξενίας, μπορεί να προσφέρει. Και στα επόμενα 150!» είπε ο κ. Parviz.
Από την ίδρυσή του ξενοδοχείου το 1874 μέχρι σήμερα, τ’ όνομα «Μεγάλη Βρεταννία» παραμένει συνώνυμο της πολυτέλειας, της υψηλής αισθητικής και των μοναδικών εμπειριών. Το κτίριο-σύμβολο στο κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας διατηρεί αψεγάδιαστη την αίγλη του κι αποτελεί μόνιμη προτίμηση αρχηγών κρατών, γαλαζοαίματων και προσωπικοτήτων διεθνούς κύρους για τον επαγγελματισμό, το οικείο περιβάλλον, το σέρβις και το φαγητό, που είναι εφάμιλλα ξενοδοχείων των μητροπόλεων του κόσμου.
Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George, των οποίων την λειτουργική διεύθυνση έχει η Marriott International, Inc., είναι ιδιοκτησία της Εταιρείας Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε, συμφερόντων του ομίλου Λασκαρίδη.
Εντυπωσιακή ανάπτυξη
Εν αναμονή των συνολικών αποτελεσμάτων του 2023, ο ξενοδοχειακός όμιλος Λάμψα είχε κλείσει με εντυπωσιακή ανάπτυξη 26% το α’ εξάμηνο. Ο κύκλος εργασιών σε ενοποιημένη βάση ανήλθε στο εξάμηνο σε 49,21 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 26,08% σε ετήσια βάση.
Ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρείας (Ξενοδοχεία «Μεγάλη Βρετάννια» και «King George») ανήλθε σε 33,52 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά́ 17,90%.
Τα μεικτά κέρδη του ομίλου εκτινάχθηκαν σε 19,14 εκατ., από́ 12,46 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022, με το σχετικό περιθώριο να διαμορφώνεται σε 38,9%, από 31,93% το 2022. Τα μεικτά́ κέρδη της μητρικής ανήλθαν σε 14,5 εκατ. ευρώ, με το σχετικό περιθώριο να διαμορφώνεται σε 43,25%, από 35,81% το 2022.
Το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 36,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Οι προοπτικές για το δεύτερο εξάμηνο του έτους είναι εξίσου θετικές και αναμένεται η χρήση να κλείσει με εντυπωσιακή αύξηση των εσόδων.
Χιλιάδες επισκέπτες έκαναν «Ενα Ταξίδι στον Χρόνο»
Ο όμιλος γιόρτασε την πορεία της ναυαρχίδας της ελληνικής φιλοξενίας, με μια έκθεση «Ενα Ταξίδι στον Χρόνο: The Immersive Experience, παρασύροντας 3.500 επισκέπτες σε μια συναρπαστική περιήγηση στο χρόνο, με την συναρπαστική οπτικοακουστική εμπειρία.
Από την πρώτη στιγμή, το κοινό αγκάλιασε θερμά την έκθεση, με τις θέσεις να εξαντλούνται λίγες μόνο ημέρες μετά από την έναρξη διάθεσης των εισιτηρίων. Παράλληλα, στο πλαίσιο ειδικών προβολών, πλήθος εκπροσώπων της επιχειρηματικής, πολιτικής, κοινωνικής και δημοσιογραφικής ζωής της χώρας, αλλά και επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη διαδραστική αυτή εμπειρία, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αξιοποιώντας την τεχνική του projection mapping σε πολλαπλές επιφάνειες, η έκθεση μεταμόρφωσε το θρυλικό Grand Ballroom της Μεγάλης Βρεταννίας σε ένα πολύχρωμο, πολυδιάστατο και εντυπωσιακό σκηνικό, συνδυάζοντας εικόνες, ήχους και διηγήσεις, για να ταξιδέψει τον επισκέπτη στην ιστορία της Μεγάλης Βρεταννίας.
Με αφετηρία το 1874, έτος ίδρυσης του Ξενοδοχείου, και μέσα από σπάνια ντοκουμέντα και ξεχωριστά πρωτοσέλιδα εποχής, το «Ένα Ταξίδι στον Χρόνο» ανέδειξε βήμα-βήμα την εντυπωσιακή πορεία της Μεγάλης Βρεταννίας, παράλληλα με σημαντικές στιγμές της ιστορικής εξέλιξης της χώρας.
Από την πρωταγωνιστική θέση του Ξενοδοχείου στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων το 1896, τη δυναμική του συμβολή στην ανάπτυξη του κλάδου της φιλοξενίας στη χώρα, την κομβική του σχέση με τα γεγονότα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τη συγκρότηση της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στον 5ο όροφο το 1974, τις περίφημες χοροεσπερίδες και πολλές άλλες στιγμές-ορόσημα για την πολιτική και κοινωνική ζωή της Ελλάδας, η έκθεση αφηγήθηκε όλα εκείνα που καθιστούν τη Μεγάλη Βρεταννία τη ναυαρχίδα της ελληνικής φιλοξενίας, αλλά και ένα σύμβολο της αστικής ζωής της χώρας.
Το Design & Execution της έκθεσης ανέλαβε η YARD Athens, σε Concept & Curation της Όλγας Μαυροειδή.
πηγη:imerisia.