Το 26ο Iστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο έφτασε στο τέλος του, με τα πληρώματα του «Team Les Grecs»να ξεχωρίζουν για μια ακόμη χρονιά και να τερματίζουν όλα, ύστερα από κόπους και προσπάθειες επτά ημερών.
Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο οι Moνεγάσκοι διαχειρίζονται τις εκδηλώσεις αυτοκινήτου που έχουν αναλάβει, όλες τους παγκόσμιας φήμης: Ράλλυ Μonte Carlο για το WRC, Grand Prix του Monaco για τη Formula 1, e-Prix στην κλασική διαδρομή για την Formula E, ιστορικό Grand Prix στους δρόμους της πόλης, ράλλυ Μonte Carlo για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα καταφέρνουν όλα και με ιδιαίτερη μάλιστα επιτυχία. Εξαίρεση φυσικά δεν αποτελεί ούτε το Ιστορικό Ράλλυ Μonte Carlo, που φέτος διεξήχθη για 26η φορά. Παρά την σχεδόν ολική απουσία χιονιού ο αγώνας ήταν για μια ακόμη φορά ατμοσφαιρικός και φυσικά με έντονα νοσταλγικό χαρακτήρα, ενώ το πιστό του κοινό το ακολούθησε κατά πόδας σε όλες τις διαδρομές.
Οι νικητές της γενικής κατάταξης ξεχώρισαν από την πρώτη ημέρα, παραμένοντας χάρις στην σταθερή τους απόδοση πρώτοι μέχρι τον τερματισμό. Ο λόγος για τους Βέλγους Μichel Decremer και Jennifer Hugo, που οδήγησαν συγκροτημένα και έφεραν το Opel Ascona 400 του 1982 στην πρώτη θέση.
Σε ό,τι αφορά την γενική κατάταξη, το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν δύο πληρώματα από την Ιταλία, που και αυτά ξεχώρισαν, σχεδόν από την αρχή: Oι Giorgio Schon και Francesco Giammarino με Austin Mini Cooper S κατέλαβαν επάξια την δεύτερη θέση, το ίδιο ισχύει επίσης για τους Maurizio Aiolfi και Carlo Merenda, που κατατάχθηκαν τρίτοι.
Τα επτά ελληνικά πληρώματα, που ξεκίνησαν όλα από την μεγάλη πλατεία του Duomo στο Mιλάνο, μπήκαν δυνατά στον αγώνα τις δύο πρώτες ημέρες και κινήθηκαν πολύ ψηλά στην προσωρινή γενική κατάταξη, ενώ κάποια από αυτά διεκδίκησαν ακόμη και νίκες στις επιμέρους διαδρομές-δοκιμασίες του πριγκιπάτου.
Στη συνέχεια, ολοκλήρωσαν όλα την αποστολή τους, ανεβαίνοντας στη ράμπα του τερματισμού ύστερα από κόπους και προσπάθειες τόσων ημερών ημερών. Tα αποτελέσματα του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα επισημοποιηθούν σήμερα στις 12 το μεσημέρι.
Τα ελληνικά πληρώματα στην προσωρινή γενική κατάταξη
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2, 19oι
Κυριάκος Κοφινάς – Άκης Αbastado, Austin Mini Cooper S, 28oι
Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600, 40οι
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo 72oι
Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally, 92oι
Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000, 95oι
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000, 128oι