Ο πρόεδρος της ευρ. ένωσης μεσιτών, Κοσμάς Θεοδωρίδης μίλησε στο «Buongiorno» για το θέμα.
Στο κέντρο και το Κολωνάκι, η μηνιαία στάθμευση μπορεί να είναι ακριβότερη από το παλάτι του Μπάκινγχαμ ή, μία θέση (μεγέθους 11 τ.μ.) σε υπόγειο, φυλασσόμενο πάρκινγκ στη Βασιλίσσης Σοφίας κοστίζει 700 ευρώ τον μήνα, ακριβότερα από μια ανάλογη θέση για super car στο Μονακό.
Στην Κηφισιά θέση στάθμευσης 14 τ.μ. κοστίζει 1.000 ευρώ, είναι δηλαδή ακριβότερη από μια ανάλογη θέση που νοικιάζει η Sotheby’s σε πολυτελές οικιστικό συγκρότημα στην Μαρίνα του Μονακό, επάνω από το διάσημο τούνελ του πριγκιπάτου, ενώ σε ανάλογη τιμή ενοικιάζεται και μια θέση στου Γκύζη.
Η ακριβότερη διατιθέμενη προς πώληση θέση στάθμευσης, αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι στο Κολωνάκι.
Πρόκειται για μια θέση σε υπόγειο πάρκινγκ η οποία πωλείται αντί 385.000 ευρώ.
Στην ίδια περιοχή μπορεί κανείς να πληρώσει 350.000 ευρώ για να αγοράσει ένα γκαράζ 60 τ.μ. ή να πληρώσει «μόλις» 200.000 ευρώ για μια κλειστή θέση στάθμευσης 12 τ.μ. Κοστολογείται δηλαδή μια υπόγεια θέση στάθμευσης στο κέντρο της Αθήνας προς 16.677 ευρώ/τ.μ.
Ο πρόεδρος της ευρ. ένωσης μεσιτών, Κοσμάς Θεοδωρίδης μίλησε στο «Buongiorno» για το θέμα.
«Ισχύουν αυτά τα νούμερα.
Είναι ένα πρόβλημα που το συναντάμε σε όλες τις μεγάλες πόλεις που έχουν χτιστεί πολύ παλιά, όταν δεν υπήρχε πρόβλεψη για θέση στάθμευσης μέσα στην πολυκατοικία.
Κάποιες από τις τιμές, αφορούν σερ εικονικές συναλλαγές αλλά για το Κολωνάκι δεν είναι περίεργο να βγαίνει μια θέση παρκινγκ στα 300.000 ευρώ ή να νοικιάζεται για 600-700 ευρώ τον μήνα.
Αυτό γίνεται σε εταιρείες που τα ποσά αυτά μπορούν διατεθούν», ανέφερε.