Οι εικόνες από το εργοστάσιο της Xiaomi στο Πεκίνο είναι τοσο εντυπωσιακές που μοιάζουν με video φτιαγμένο από τεχνητή νοημοσύνη. Η γραμμή παραγωγής που είναι μάλλον η νεότερη στην αυτοκίνηση αυτή τη στιγμή, καθώς τον Φεβρουάριο δεν υπήρχε καν, τώρα έχει κάνει ήδη τις πρώτες της παραδόσεις και παράγει ένα Xiaomi SU7 κάθε 76 δευτερόλεπτα.
Ο υψηλός ρυθμός οφείλεται στην ιδιαίτερα αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής και στις προηγμένες έξυπνες τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο εργοστάσιο λειτουργούν περισσότερα από 700 ρομπότ. Εκτελούν εργασίες όπως η εγκατάσταση, η επιθεώρηση και η μεταφορά.
Είκοσι εργαζόμενοι επωφελούνται από τη βοήθεια 381 ρομπότ στο συνεργείο αμαξωμάτων, με οκτώ ρομπότ ανά θέση εργασίας, τέσσερα σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου. Οι ρομποτικοί βραχίονες χειρίζονται τις πόρτες, τις τοποθετούν στη θέση τους, σφίγγουν τα μπουλόνια και ρυθμίζουν τους μεντεσέδες
Ρομποτικοί βραχίονες τοποθετούν επίσης το μπροστινό και το πίσω παρμπρίζ, αλλά και την πανοραμική ηλιοροφή. Από τη στιγμή που τα εξαρτήματα παραλαμβάνονται μέχρι τη συναρμολόγησή τους στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, χρειάζονται λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι δύο φορές πιο γρήγορο από αυτό των παραδοσιακών εταιρειών αυτοκινήτων, υποστηρίζει η Xiaomi.
Ο κατασκευαστής smartphone ισχυρίζεται ότι αυτή η στρατηγική είναι τρεις φορές πιο αποτελεσματική από τη χρήση ανθρώπινων χειριστών μόνο.
Η Xiaomi έχει εφαρμόσει ένα έξυπνο σύστημα στο βαφείο. Λόγω της ευέλικτης τεχνικής ταξινόμησης χρωμάτων, το σύστημα είναι ικανό να γεμίζει, να καθαρίζει και να παρέχει γρήγορα το κάθε χρώμα, αλλάζοντας από το ένα στο άλλο, σε μόλις 40 λεπτά. Αυτό μπορεί να μειώσει το χρόνο παράδοσης της παραγγελίας κατά 25 τοις εκατό.
topgeargr