Απόγευμα της τελευταίας Κυριακής του Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Κάποτε, τέτοια μέρα και τέτοια ώρα, μια διοργάνωση που θα αφορούσε τη γευσιγνωσία κρασιού θα προσείλκυε ηλικίες από 50 ετών και άνω.
Στην ελληνική κουλτούρα πριν μερικές δεκαετίες το κρασί ως ποτό αντιπροσώπευε τις ωριμότερες ηλικίες, αφού οι νέοι το απαξίωναν, στρεφόμενοι σε άλλα αλκοολούχα ποτά.
Η εικόνα ωστόσο στο Thessaloniki Wine Selfie που πραγματοποιήθηκε από το Thessaloniki Wine Show το διήμερο 29 και 30 Σεπτεμβρίου έδειξε περίτρανα ότι η κατάσταση αυτή έχει αλλάξει.
Εκατοντάδες νέοι, αρκετοί εξ αυτών κάτω των 30 ετών, κρατώντας ένα ποτήρι κρασί στο χέρι, αφέθηκαν σε ένα ταξίδι γεύσεων από πληθώρα ποικιλιών που προσέφεραν οι 350 και πλέον ετικέτες στο event.