Όπως συμβαίνει και σε άλλες επιστήμες, η επιστήμη του Management εξελίσσεται διαχρονικά μαζί με την οικονομία, την τεχνολογία και την κοινωνία, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον σε νέες μορφές διοίκησης .
Ένας manager πρέπει να έχει αυτό που λεμέ open minded
Αποτελεί βασικό εγχειρίδιο σε θέματα διοίκησης ,επιχειρηματικότητάς και ηγεσίας.
Η εγχώρια και διεθνή αγορά έχουν ραγδαίες εξελίξεις και αλλαγές και χρειάζεται στενή παρακολούθηση των γεγονότων .
Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, οι προτιμήσεις τους αλλάζουν ταχύτατα και νέα καταναλωτικά πρότυπα εμφανίζονται.
Οι πολυεθνικές εταιρείες από χαμηλού κόστους οικονομίες, εισέρχονται δυναμικά στις διεθνείς αγορές και αλλάζουν τα δεδομένα που ίσχυαν έως σήμερα.
Κάποιες εταιρίες ανταποκρίθηκαν με μεγαλύτερη επιτυχία σε αυτές τις μεταβολές και κάποια έθνη απέκτησαν ένα ισχυρότερο συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα, αναπτύσσοντας την οικονομία τους, επενδύοντας σε στοιχεία που προσδίδουν στις εταιρίες ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα,
προωθώντας την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων τους και προσελκύοντας ξένους επενδυτές.
,Η διαχείριση της αλλαγής και της γνώσης στην
ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού στη διαχείριση ταλέντου, στη συλλογική δυναμική της ομάδας με αποτέλεσμα καλύτερες υπηρεσίες η προϊόν στον καταναλωτή με αύξηση κέρδους για τις επιχειρήσεις και ένα ισχυρό brand name.
Η στρατηγική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής πρακτικής, ίσως και το πιο αναγκαίο, καθώς και τον καθορισμό του τρόπου με τον οποίο η επιχείρηση θα διακριθεί από τις υπόλοιπες μέσα στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Οποιαδήποτε περίπτωση και να σκεφτούμε, η στρατηγική μιας εταιρίας που
διεθνοποιείται προϋποθέτει:
Κατανόηση της φύσης και της δυναμικής του παγκόσμιου ανταγωνισμού, ο οποίος, μέσα και από τις μεταβολές που δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες αλλά και αποθαρρυντικές απειλές.
Ελένη Μπαμπά Management Director Δημόσιες Σχέσεις.