Ανατολική Αττική
ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΚΑΙΡΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡοή ειδήσεων

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ /ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΜΕΛΕΤΖΗΣ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ /ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Είμαι ο Βασίλης Μαμελετζής υποψήφιος περιφεριακός σύμβουλος Ανατολικής Αττικής με το συνδυασμο ΑΤΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ του Γιώργου Ιωακειμίδη.
Υπήρξα πιστοποιημένος σύμβουλος οδικής ασφάλειας των εταιρειών MOBIL HELLAS,BP HELLAS,BP GAS, SHELL GAS, PETROGAZ ΑΕ, παρέχοντας σεμινάρια στο προσωπικό τους για την αμυντική οδήγηση και την ασφάλεια μεταφοράς επικινδύνων υλικών καθώς και τη χρήση των μέσων πυρασφάλειας σε περίπτωση ατυχημάτων.
Είναι πιστοποιημένος σύμβουλος, από το Υπουργείο μεταφορών, μεταφοράς επικινδύνων υλικών κατά ADR, οδικής Ασφάλειας καθώς και από το ΕΛΥΝΥΑ για τη χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας..
Η κατάσταση που βιώνουμε στην Ανατολική Αττική σε σχέση με την οδική ασφάλεια των μεγάλων οδικών αξόνων που υπάρχουν στη περιοχή μας είναι επικίνδυνα απαράδεκτη με παντελή απουσία μέτρων αποφυγής ατυχημάτων τα οποία είναι αρμοδιότητα της περιφέρειας.
Όλα αυτά τα χρόνια γινόμαστε μάρτυρες τροχαίων ατυχημάτων ,πολλές φορές ,όχι μόνο με υλικές ζημιές αλλά και ανθρώπινα θύματα .Λεωφόρος Βουλιαγμένης ,παραλιακή λεωφόρος Καραμανλή και Αθηνών Σουνίου,Λ.Καλύμνου.Λ.ευελίδων/Βάρης Κορωπίου,Μαρκοπούλου,Λ.Λαυρίου,Λ.Μαραθώνος δρόμοι αρμοδιότητα της περιφέρειας χωρίς κανένα μέτρο αποφυγής ανάπτυξης υπερβολικής ταχύτητας.
Οι δρόμοι αυτοί,δε,κατά τη περίοδο Μάιου εως και Οκτωβρίου υπερδιπλασιάζουν τον όγκο των κυκλοφορούντων οχημάτων αλλά και πεζών λόγω του παραθεριστικού τους χαρακτήρα.
Η σημερινή διοίκηση της περιφέρειας Αττικής δεν έχει κάνει ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ πάνω στο θέμα της αποφυγής υπερβολικής ταχύτητας,το μόνο που κάνει είναι η προεκλογική ανενέωση του ασφαλτοτάπητα ,η οποία καθιστά το δρόμο ελκυστικό για ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων.
Ο Ελληνας οδηγός δεν εχει οδηγική κουλτουρα αποφυγής ατυχημάτων ,είναι επιρρεπής σε παραβιάσεις των ορίων ταχύτητας,και δεδομένης της ελλιπούς αστυνόμευσης έχουμε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία τροχαίων ατυχημάτων.
Εμείς σα περιφερειακή αρχή προτείνουμε κοστολογημένη με ποσό κάτω των 400000 ευρώ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ των ακολούθων μέτρων για να καταστήσουμε τους δρόμους μας ασφαλείς.


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Α)ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ ΔΡΟΜΩΝ
Oι ακουστικές ταινίες είναι κατασκευασμένες από ελαστικοπλαστικό υλικό, χρώματος λευκού, το οποίο είναι αντανακλαστικό και αντιολισθηρό. Πρέπει να τοποθετούνται σε σειρά, κάθετα στην κατεύθυνση της κίνησης. µε σκοπό να έχουν ένα ακουστικό και κραδασµικό αποτέλεσμα, αναγκάζοντας έτσι τον οδηγό να μειώσει ταχύτητα.


Β)ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ
Πρόκειται για μέθοδο “παραπλάνησης” των διερχόμενων οδηγών, που έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά σε Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ισλανδία, στην οποία είχαμε αναφερθεί.
Το φαινόμενο της κίνησης με υπερβολική ταχύτητα σε αστικές περιοχές -ειδικά σε περιοχές γύρω από σχολεία- είναι σύνηθες, οπότε η λήψη μέτρων είναι απαραίτητη. Στα σχολεία υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένες διαβάσεις και άνθρωποι επιφορτισμένοι με ειδικό ρόλο, ώστε οι μετακινήσεις των παιδιών να είναι όσο πιο ασφαλείς γίνεται. Ωστόσο αυτό, έχει αποδειχθεί πως δεν αρκεί και απαιτούνται επιπλέον ενέργειες.

 


Γ)ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
H Πινακίδα Ένδειξης Ταχύτητας με radar ανίχνευσης ταχύτητας και Led πάνελ ενδείξεων, τοποθετημένα σε μεταλλική πινακίδα που φέρει ανακλαστική μεμβράνη, υποδεικνύοντας το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας.

Δ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Φωτογραφικών Ραντάρ
Για την ανίχνευση κ καταγραφή παραβίασης ορίου ταχύτητας


Θέλουμε να κάνουμε την ΑΤΤΙΚΗ ασφαλή

Στο χέρι μας είναι .
Προτείνω λύσεις απλές κοστολογημένες και εφικτές για άμεση εφαρμογή
Δώστε μου την ευκαιρία να τις πραγματοποιήσω.

Related posts

Παρίσι: Ακτιβίστριες πέταξαν σούπα στη Μόνα Λίζα στο Μουσείο του Λούβρου

lazaros lazaros

Η στιγμή της κατάρρευσης του κτιρίου στην Κωνσταντινούπολη

lazaros lazaros

Άδωνις Γεωργιάδης:Επαναλειτουργεί το νοσοκομείο “Αμαλία Φλέμινγκ” που εκκενώθηκε μετά τις φωτιές.

lazaros lazaros