Μπορεί η γερμανική εταιρεία να παραμένει σε μεγάλο βαθμό πιστή στο ηλεκτρικό της πλάνο για το μέλλον, όμως δεν θα περιοριστεί μόνο εκεί.
Για παράδειγμα, η νέα γενιά της Mercedes-Benz CLA που θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2025, είναι ήδη γνωστό πως θα έχει και υβριδική έκδοση, χρησιμοποιώντας έναν νέο ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα.
Κι αυτή η λύση, με θερμικούς κινητήρες σε υβριδικές εκδόσεις, όλα δείχνουν πως θα αποτελέσει οδηγό μεσοπρόθεσμα, για να γεφυρωθεί η διαφαινόμενη χρονική απόσταση με την απόλυτη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η οποία λόγω της περιορισμένης ζήτησης από το αγοραστικό κοινό, μετατίθεται όλο και πιο πίσω.
Έτσι λοιπόν, η Mercedes σκοπεύει να συνεχίσει να δουλεύει πάνω στους πετρελαιοκινητήρες – άλλωστε οι τελευταίας γενιάς μονάδες, όπως οι OM654 και OM656, όχι μόνο συμμορφώνονται με τους πιο αυστηρούς κανονισμούς όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων αλλά μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά και με υβριδικά συστήματα – ακόμα και plug-in hybrid.
Όλα αυτά ενώ η γερμανική μάρκα μετρά ήδη 88 χρόνια δημιουργίας diesel κινητήρων, ξεκινώντας από τη Mercedes 260D του 1936.
Στην πορεία ήρθαν οι turbo-diesel της δεκαετίας του ’70, οι common rail της δεκαετίας του ’90 αλλά και η τεχνολογία AdBlue στα μέσα της δεκαετίας των ’00, στην οποία η Mercedes ήταν εκ των πρωτοπόρων.
Car and motor