Η Tesla αποκάλυψε τη νέα έκδοση του δημοφιλούς της σεντάν Model 3 με πιο κομψή εμφάνιση και μεγαλύτερη αυτονομία και μείωσε την τιμή των premium αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ και την Κίνα, στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας του CEO της Elon Musk να αυξήσει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το νέo, ανανεωμένο sedan είναι πιο λεπτό, με πιο σπορ εμφάνιση και αυτονομία μονής φόρτισης 606 χιλιομέτρων (377 μίλια). Διατίθεται σε δύο επιπλέον χρώματα -Stealth Grey και Ultra Red-, ενώ στο εσωτερικό, υπάρχει ηχοσύστημα 17 ηχείων, προσαρμόσιμος φωτισμός περιβάλλοντος και οθόνη αφής 8 ιντσών για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.
Η στάνταρ πισωκίνητη έκδοση επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα.
Λίγες ώρες μετά την πολυαναμενόμενη αποκάλυψη, η Tesla προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων της,Model S και X στην Κίνα και τις ΗΠΑ και μείωσε την τιμή της δυνατότητας full-self-driving κατά $3.000 σε $12.000.
Οι περικοπές ακολουθούν μετά τις μειώσεις που έγιναν τον περασμένο μήνα αλλά και αρκετούς γύρους εκπτώσεων που έχουν ήδη επηρεάσει το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας, το οποίο έπεσε σε χαμηλό τετραετίας το δεύτερο τρίμηνο.
«Η Tesla ανακάλυψε ότι για να κερδίσεις στην υπερ-ανταγωνιστική αγορά EV της Κίνας, πρέπει να τρέξεις πιο γρήγορα από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο», δήλωσε ο Bill Russo, πρώην στέλεχος της Chrysler που είναι τώρα διευθύνων σύμβουλος της Automobility Ltd., μιας εταιρείας συμβούλων με έδρα τη Σαγκάη.
Η πώληση ενός μοντέλου που δεν έχει ανανεωθεί εδώ και έξι χρόνια σε μια τέτοια αγορά, ισοδυναμεί με την αγορά ενός παλαιότερου iPhone, είπε, προσθέτοντας ότι θα είναι «πολύ δύσκολο» να διατηρηθεί η υψηλότερη τιμή στη νέα έκδοση και να εξακολουθεί να πουλά σημαντικούς όγκους.
«Αν δεν είσαι ο πιο πρόσφατος και ο καλύτερος, σου μένουν οι εκπτώσεις ως το μοναδικό σου όπλο», είπε.
Οι παραδόσεις από το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη έπεσαν στο χαμηλότερο επίπεδο φέτος τον Ιούλιο.
Η Tesla έκτοτε μείωσε περαιτέρω τις τιμές, τροφοδοτώντας τις ανησυχίες για ένα νέο μέτωπο σε έναν αδυσώπητο πόλεμο τιμών που έχει διαβρώσει τα περιθώρια κέρδους.
Το νέο μοντέλο βρίσκεται σε όλους τους ιστότοπους παραγγελιών στην Κίνα, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία, αλλά όχι ακόμη στις ΗΠΑ.
mononewsgr